Etusivu
| Nettikasinot Parhaat nettikasinot Suomalaiset nettikasinot Uudet nettikasinot Pikakasinot Kasinobonukset Ilmaiskierrokset
| Selaa blogeja | Rekisteröidy

Kirjaudu

Karkaavia karamellejä

tiistai, 19. helmikuu 2013

Tekijästä


Jaa
Lähettänyt: ilonablog - 19.2.2013 klo 04.34
Tunnisteet:
  • Päivitykset


    21.5. lisäsin säännöt-sivun ja uuden kirjoituksen.


    20.5. Päivittelin.


    19.5. Poistin valokuvasivun, lisäsin monia uusia piirrustuksia ja kuvia. x) Päivitin fanitusta-sivun ja lisäsin uuden päivyrimerkinnän.


    18.5. Uusi sivu: päiväkirja. Sinne tulee siis kaikenmoisia kirjoituksia. =)


    17.5. Lisäsin monia uusia kirjoituksia ja sivut tekijästä, valokuvia ja fanitusta.


    13.9. BB sarja alkaa ja paluu tauolta!


    16.9. lisää piirroksia ja viikon biisi. Tekijästä-sivu remontissa. Uusi sivupohja.


    24.9. Kaikenmoista olen päivitellyt.


    25.9. Uusi sivupohja!


    26.9. Huomenna saija on 10 kk. Päivittelin.


    30.9. Päivitin Päiväkirja-sivun. Tai, no en minä enää sitä päivittele, mutta kirjoitin sinne yhden jutun. 


    18.10. Paljon päivitystä ja paluu syyslomalta. Uusi pohja.


    25.10. Lue uusi raportti messuilta ja vieraile uusilla arvostelusivuillani!


    27.10. Viikon biisi 6 ilmestyi!


    10.11. Uusi ja upea sivupohja. Katsopa uusi mun pärstä-kuva!


    13.12. Vaihdoin pohjan jouluisempaan. =) Käy katsomassa uusi teatteri-kategoria.

  • Nappaa nappi!

    Ota tästä mukaasi blogini nappi.



    Osoitehan on www.karamelliukko.vuodatus.net 

  • Koukussa näihin blogeihin

    APINOIDEN PLANEETTA


    Barbie-elämää


    Chocomum


    CONTROL STYLE


    Fashion studio


    Friday's Project


    Köyhä elämä(kö)?


    Piirrustusnurkka


    Rouva Veen kokkaukset


    Raijan nuket ja nukkekodit


    Sokerileipurin kakut


    Jatan Nukkekodin ruokia

  • Kävijälaskuri

    free hit counter


    Lisätty; 16.9.2009
  • Blogi-arkisto

    • 2009 (63)
      • Joulukuu (5)
        • Tulevasta...
        • Lucian päivä
        • Kuulumisia
        • Piristystä
        • Näytelmän loppuratkaisu
      • Marraskuu (9)
        • Saija 1v
        • Joulukalenterit
        • Adventti
        • Näytelmä
        • Kirppislöytöjä
        • Uusi pohja!
        • Ilonan joululahjalista 2009
        • Hiustyylin vaihdos harkinnassa.
        • Kipeä, terve, kipeä...
      • Lokakuu (15)
        • Jotain...
        • Raportti kirjamessuilta
        • Huh, mikä päivä >:------------0
        • Tiedotus liittyen valokuviin
        • Syysloman ostokset
        • Hei taas! =)
        • Jännitystä :----0
        • VIERASKIRJA
        • Vihreä ekomuoti
        • Pinkisti pinkki.
        • Nivelukkovimma
        • Pälätystä ja höpinää
        • Tyylillä.
        • ÄLÄ KLIKKAA!
        • Mökille lähtään
      • Syyskuu (21)
        • Suklaamuffinssit
        • Haluutsä turpiis???
        • Stuff... Erikoinen koulupäivä
        • Saltimbanco
        • Hoh
        • Sirkusta
        • Snoooooooozzz!!!
        • Suomen pisin koulupäivä
        • Koukussa!
        • Puuhastelua
        • Lahja 1-vuotiaalle?
        • Jälkiruokaa
        • Random hymiöstoori
        • Psst!
        • Madonna!
        • Taas kuva...
        • Uusi BB-blogi!
        • Intiaani
        • Sininen tyttö
        • Syötävän söpöä x'''D
        • Paluu tietokoneesi ruudulle!
      • Toukokuu (13)
        • Poizzaolo!
        • Huhhuijaa, mitä nimiä!
        • Kiva kuva!
        • ANTEEKSI.
        • PÖÖ
        • Pari vanhaa kuvaa
        • Saija
        • JOTAIN RANDOMIA...
        • Avatari!
        • Randomi jäätelö!
        • Töherryksiä
        • Sarjakuvanalkua...
        • Witch-taidetta
  • Sivut

    • Kuka ihmeen Ilona?
    • Päiväkirja
    • Säännöt
    • Tekijästä
    • Tue blogiani!
  • Henkilötiedot

    Tämän sivun tarkoituksena on vähän päästellä höyryjä ja kirjoitella kaikenmoisia juttuja. Tiedän, etten ole kovin hyvä Paint-piirtäjä, mutta onhan se ihan kivaa välillä vähän taiteilla. =) Olen siis Ilona, kohta 96-vuosimallia oleva tyttö. 
    Kommentointi on oikein tervetullutta! Ilmoittaisithan kommentilla, jos linkitit blogini tai laitoit sen seurantaan? =D
    Ilona - Eriparisukkia jo vuodesta 1996

  • Tagipilvi

    Asut BB - Ilona Edition Häröilyä Ilmoitusluontoista Joulu 09 Kokkaukset Kuulumisia ja löpinää Lelulaatikko Mielipiteitä Taidetta Teatteri VIERASKIRJA Valokuvia

Tietoa Vuodatus.netistä | Rekisteriseloste | Käyttöehdot | Yhteydenotto

Powered by Vuodatus.net